2021年10月19日 星期二

試做人體抽濕機療程!立即看去濕效果好唔好,有無hard sell@Unique Beauty

 享受媽媽me time,我經常會去唔hard sell嘅Unique Beauty試做療程,保養身體。

今次到了Unique Beauty試做「Thermal Dry人體抽濕機」,效果好唔好?我試做完感到精神爽利,好唔好一目了然~Unique Beauty仲無hard sell我,俾我可以好好享受,唔洗被打擾。都市人習慣長開冷氣,容易聚集體內濕氣,要多加留意自己身體好唔好。



Unique Beauty的Thermal Dry人體抽濕機是來自韓國的養生技術,運用負離子及紅外線互相溫熱技術,加強新陳代謝,增強免疫系統。試做時很舒服,微溫的吸頭可針對身體不同部位,包括肩頸、手臂、背部及腿部重點護理。

Unique Beauty的治療師好唔好?在試做過程中,Unique Beauty的治療師唔會hard sell我,而且非常細心專業,試做期間不時問我會否感到凍,力度能否接受,你地話好唔好呢?而且試做時Unique Beauty的治療師還問我有否指定部位想改善,其實我全身也感到疲倦,所以肩頸、手臂、背部也重點吸走濕氣,試做了一陣子我背部便起沙,瞬間舒緩疲勞。






泛紅的部份幾天便消退,試做完療程那個星期睡眠質素特別好,唔會好似之前經常失眠,身體都變得更輕盈。其實平日女士也要注意身體保養,因為不要等到炎症到來才處理。等我下次都帶埋朋友一齊去Unique Beauty享受,試做效果好又唔hard sell。

Unique Beauty

Facebook: https://www.facebook.com/UniqueBeautyHK/

Instagram: https://www.instagram.com/uniquebeautyhk/

尖沙咀店 地址:尖沙咀漢口道28號亞太中心10樓1010-12室 (港鐵C1) 電話:2369 0399 銅鑼灣店

地址:銅鑼灣謝斐道482號兆安廣場24樓全層 (港鐵C出口)

電話:2576 7711

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...